Main Menu

Naše historie je téměř stejně dlouhá, jako komerční rozšíření internetové telefonie.
Jenže se nepokoušíme prosadit jako komerční operátoři.

Nesnažíme se o významný podíl na trhu internetové telefonie. 
Nabízíme alternativu k pevné lince tomu, kdo nechce platit paušální poplatky pevných telefonních linek, vázat se často nevýhodnými smluvními podmínkami.
Jsme zde pro toho, kdo nechce platit měsíční paušál internetovým telefonním operátorům.
Jsme zde pro toho, kdo chce mít jistotu, že zvedne telefon a uslyší oznamovací tón, nebo toho, kdo mu právě volá.
Jednou ročně uhradíte malý poplatek, my se staráme, Vy voláte.

Nesnažíme se být samostatným telefonním operátorem, přesto můžete mít své vlastní telefonní číslo, přehledy o svých hovorech a především kontrolu nad svými investicemi do telefonování.
Internetoví telefonní operátoři jsou daleko, jejich technická podpora nemusí se všemi problémy ihned pomoci. Ale my jsme Vám k dispozici zde a hned. Jsme regionální a působíme ve spádové oblasti - na břeclavsku, hodonínsku a zlínsku.

Nejsme globální a neposkytujeme služby každému.

Abychom snížili náklady na naprosté minimum a přitom zachovali nejvyšší kvalitu, musíme si klienty vybírat.
Jsme rádi, když se klienti o naše služby zajímají, ale protože naše telefonní síť je sítí privátní, máme nastaveny podmínky tak, že připojujeme pouze zájemci s dostatečně kvalitním připojením k Internetu při splnění některých dalších technických podmínek.

Největší problémy většině internetových telefonních operátorů dělají technické problémy na trase ke klientům, nebo problémy přímo u jejich klientů. Nekvalitní připojení k Internetu, špatně nastavené routery, časté provádění změn u poskytovatelů připojení k Internetu a technické závady na trase mají za následek nespokojenost části uživatelů internetové telefonie. Nespokojený klient se pak zpravidla nejprve obrací na technickou podporu telefonního operátora. Avšak technická podpora telefonního operátora nepomůže s odstraněním problémů s kvalitou připojení klienta k Internetu. 
Proto si naše klienty vybíráme. Připojujeme pouze klienty s výborným, nebo s námi ovlivnitelným připojením k Internetu.
Pro telefonování používáme jen určité technické prostředky (IP telefonní brány), umožňující vzdálenou správu, abychom nemuseli ke klientům v případě technických změn jezdit, aby ani klienti nemuseli jezdit k nám, nebo nám posílat telefonní brány na přeprogramování.
Máme technickou podporu denně (i o víkendu) od 7 do 22 hodin. Ale nikdo její pomoc nepotřebuje - vše totiž funguje překvapivě bez problémů.
Čím to asi je?

Nízkých nákladů dosahujeme odbouráním všech zbytečných výdajů.  U nás:

  • budete mít své běžné telefonní číslo a
  • budete telefonovat tak levně jak jen to jde - na čísla pevných telefonních linek v ČR,
  • a extrémně levně budete volat i do zahraničních destinací.
  • Voolat tedy můžete do všech telefonních sítí - pevných i mobilních, doma i do ciziny.
  • Vám může volat kdokoliv z pevné linky, z mobilu i z ciziny.
  • Velmi levně budete volat i do mobilních sítí - již od 2,50 Kč za minutu hovoru.
  • Chcete-li, můžete přijímat faxy (přijdou Vám e-mailem).
  • Můžete mít i větší množství veřejných telefonních čísel, nejen českých, ale i zahraničních.
  • můžete si ponechat své původní telefonní číslo, které máte u Vašeho původního telefonního operátora:
    - bude Vám přeneseno Vaše telefonní číslo z Vaší dosavadní pevné linky (za státem regulovaný poplatek)
    - zůstane Vám Vaše telefonní číslo přidělené jiným telefonním operátorem (zdarma)
  • Zaplatíte jednorázový poplatek na kalendářní rok naší péče - ten činí v případě jedné telefonní linky 400 Kč. Za tento poplatek uděláme k Vaší spokojenosti vše, co je potřeba zajistit a nastavit. Při problémech s kvalitou hovorů zjednáme nápravu. Případně zprostředkujeme i úhradu poplatků za Vaše předplacené služby doma i v zahraničí. Vy sami se o nic nestaráte, vše je na nás. Vše zprovozníme, nastavíme, průběžně kontrolujeme a v případě poruchy zajistíme opravu. V případě závady na technickém vybavení, potřebném pro internetovou telefonii zapůjčíme bezplatně náhradní zřízení. V případě, že rozsah požadovaných služeb přesáhne obvyklou úroveň a roční poplatek 400 Kč nebude stačit, uhradíte jen částku potřebnou k pokrytí zvýšených nákladů. V případě potřeby klienty ve spádové oblasti navštívíme v místě jejich bydliště, kanceláře, provozovny a problém vyřešíme na místě. Cestovní náklady jsou zpoplatněny minimální částkou.
  • Neplatíte:
    - žádné pravidelné měsíční poplatky
    - žádné poplatky za sestavení hovoru
    - žádné poplatky za zaslání vyúčtování
  • Telefonní hovory mezi všemi našimi klienty jsou samozřejmě zcela zdarma, proto se k nám připojují i celé rodiny, nebo firmy - a snižují tak náklady na vzájemnou komunikaci.
  • Samozřejmě jsou zdarma všechny příchozích hovory, kdy někdo jiný volá Vám.
  • Máte dokonalý přehled o všech svých hovorech - odchozích i příchozích - víte tedy i kdo a kdy Vám volal.
  • Zdarma volitelná hlasová schránka (při nedostupnosti, při obsazení, nehlásíte-li se).
    Hlasové zprávy si můžete poslechnout:
    - telefonem
    - nechat poslat ve formátu MP3 e-mailem
  • Další hlasové a informační služby pro jednotlivce i pro firmy:
    - hlasová infolinka (se strukturo a obsahem podle Vaší vlastní definice)
    - automatická spojovatelka
    - přesměrování při obsazení, podmíněné přesměrování
    - přepojování hovorů mezi linkami
    - konferenční hovory
    - hudba při čekání
    - záznam probíhajícího hovoru, nebo konference
  • Můžete mít svá telefonní čísla i u zahraničních operátorů, takže Vaši zahraniční partneři, nebo příbuzní Vám mohou volat za "domácí" sazby.
    - .... chybí-li Vám v nabídce cokoli - ptejte se....
    A abych nezapoměl - s námi ušetříte nejen při hovorech z Vaší domácnosti, nebo kanceláře! 30-50% ušetříte i při hovorech z Vašeho mobilu. Nakoukněte na tyto stránky.

Platíte tedy pravidelně (1x ročně) pouze příspěvek na provoz naší ústředny, závisející na počtu Vámi používaných "domácích" linek.
Celý náš systém funguje jako velká "firemní" ústředna, ke které jsou "zevnitř" připojeny telefony klientů jako pobočkové linky. Umožníme Vám důsledně využít všech technických možností, které nabízejí jednotliví čeští i světoví internetoví telefonní operátoři.

 Máte-li o naše služby zájem, nebo potřebujete další informace, volejte v pracovních dnech mezi 9 a 17 hodinou číslo 530 330 080.

 
Valid XHTML & CSS | Copyright © 2009 by 002.cz